Profiel
sportritme waardoor sporten een vanzelfsprekende activiteit in je weekritme wordt, de kracht van samenwerking met mensen uit zorg, onderwijs, overheid en bedrijfsleven, het vergroten van onze kennis en vaardigheden ten behoeve van het algemene welzijn van onze medemens, het positieve effect van sporten, yoga en meditatie op lichaam en geest en ‘People – Planet – Profit’ en ‘Customer Intimacy’ als uitgangspunten voor duurzame en consistente groei.
optimale klantwaardering door zeven dagen per week kwaliteit, persoonlijke aandacht, begeleiding en entertainment te bieden, vitaliteit van zo veel mogelijk mensen met onze activiteiten op het gebied van leefstijl, bewegen, voeding en mentale focus en rust, betaalbare kwalitatieve dienstverlening, een duurzame en prettige omgeving waar iedereen zich welkom voelt en kan werken aan een gezonde geest in een gezond lichaam, optimale digitale ondersteuning van ons vitaliteitsaanbod in de vorm van slimme, makkelijke en leuke systemen en processen.
Vitaplaza staat midden in de maatschappij. Daar wonen en leven we namelijk. Met de mensen die ons dierbaar zijn. Daarom nemen we onze verantwoordelijkheid. We zetten graag die stap extra om de wereld om ons heen een beetje mooier te maken en leefbaar te houden. We zetten ons in voor het creëren van fatsoenlijke banen en een inclusieve samenleving. We zijn Erkend Leerbedrijf, MVO-gecertificeerd en hebben het PSO-keurmerk (Sociaal Ondernemen). We zijn uitstekend in staat mensen met een afstand tot de arbeidsmarkt op te leiden of een werkervaringsplaats te bieden. Met onze dienstverlening en samenwerkingen dragen we bij aan Global Goals.
Vitaplaza wil graag inclusief zijn. Dat begint met de samenstelling van ons team. Daarom voeren we iedereen-doet-mee-personeelsbeleid. Doordat ons team een afspiegeling is van de samenleving creëren we herkenbaarheid, veiligheid en eensgezindheid. Daarnaast werken we samen met de Gemeente, Quiet Oss en huisartsen in verschillende programma’s voor mensen met reuma, diabetes en mensen die leven rondom de armoedegrens. Voor mensen met een chronische ziekte en/of met een smalle beurs hanteren we aangepaste tarieven.
We stimuleren de kwaliteit en expertise van onze mensen door een professionele werkomgeving te bieden waarbinnen ze zich vanuit hun eigen vakkennis verder kunnen ontwikkelen. Zo hebben we onder andere zelf trainingen ontwikkeld voor de verbetering van coachvaardigheden, gebaseerd op de theorieën van Customer Intimacy, de geheugentechniek en Open Badges. We gebruiken Open Badges om onze coachtrainingen en de opgedane kennis en vaardigheden digitaal te certificeren en te erkennen en onze competenties zichtbaar te maken op het open-badgesplatform www.openbadges.org.
We doen er alles aan om bij te dragen aan een duurzame toekomst voor de generaties na ons. Zo hebben we gekozen voor dynamische ledverlichting, rijden we met onze bedrijfsauto’s elektrisch, gaan we bewust om met energie en komen er zonnepanelen op het dak. We scheiden afval. En om ervoor te zorgen dat onze medewerkers duurzaam inzetbaar blijven betrekken we ze bij de bedrijfsprocessen en verzorgen we (eigen) trainingen.